Toimitusehdot
Tuotetilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä info@maisun.fi. Säästäthän tilausvahvistuksen, mikäli joudut ottamaan yhteyttä. Asioidessasi pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Toimitusaika
Maisun Beauty toimittaa tuotetilaukset suoraan tilaajalle. Tuotteiden toimitusaika-arvio on noin 5-7 arkipäivää. Maisun Beauty ei vastaa mahdollisista vahingoista, jotka ovat aiheutuneet arvioidun toimitusajan ylittämisestä. Juhlapyhien aikaan (esim. jouluaika) voivat toimitusajat olla hieman pidempiä.
Toimitustapa ja toimituskulut
Maisun Beauty myy verkossa hoitokonaisuuksia. Yli 100 euron tuotetilauksiin sisältyy toimitus (0€). Toimitus lähimpään pakettiautomaattiin.
Vaihto- ja palautusehdot
Suomen kuluttajansuojalain mukaan etätilauksen tehneellä on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia avaamattomia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Myös alkuperäisten etikettien ja mahdollisten muiden lappujen tulee olla paikoillaan kiinni tuotteissa. Palautuksia ei vastaanoteta yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Aiheettomasta tuotepalautuksesta Maisun Beautylla on oikeus veloittaa ostajalta palautukseen liittyvät kohtuulliset kustannukset. Tuotteiden ollessa vääriä tai virheellisiä palauttaminen ei aiheuta ostajalle kustannuksia. Maisun Beauty ei lunasta postiennakolla tehtyjä palautuksia.
Palautusosoite:
Maisun Beauty, Sudentie 19, 96500 Rovaniemi.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, pankkitilinumerosi sekä kopio Maisun Beauty tilausvahvistuksesta.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@maisun.fi.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin.
Maisun.fi verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-maihin.Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.